8. 3. 2014.

U VINU JE ISTINA (HELLO! 03.03.2014.)

Piše: Snežana Ilić


Najveća novosadska zvezda ponovo je u žiži interesovanja javnosti i radoznalih medija, koji na sve moguće načine pokušavaju da otkriju šta se dešava u njenom emotivnom životu. Za to vreme Nataša Bekvalac mudro ćuti i uživa u svom novom stanu, u koji se pre dve nedelje konačno uselila sa kćerkom Hanom, a najviše pažnje poklanja porodici i bliskim prijateljima. Nedavno je sa njima i posetila vinariju Zvonko Bogdan, koja se, kao što i njegova čuvena pesma o salašima kaže, nalazi na severu Bačke. Tako je, uz nezaboravan provod na Paliću i obilazak Zvonkovih vinograda, panonska ikona otkrila i nešto što malo ko o njoj zna - da je strastveni ljubitelj vina, i to belog. Imala je prilike da proba i Osam tamburaša, ali ne  onih Janikinih sa Petrovaradina, već jedinstvenu kupažu raskošnog bukea sa izraženim aromama breskve i dunje, obogaćenju nežnim mineralnim i citrusnim tonovima i diskretnim nijansama belog livadskog cveća. Idealno vino za sve prilike, koje odiše svežinom i osvaja elegancijom.
- Sa prijateljima sam na Paliću provela božanstven dan. Ugostili su nas preljubazni domaćini i učinili sve kako bismo se osećali kao kod kuće. Bilo je zaista divno, uživali smo u obilasku vinarije na Zvonkovom salašu. I žene piju vino - smeje se lepa pevačica, koja se prvi put srela sa svojim starijim kolegom.

- Bila mi je velika čast da upoznam gospodina Zvonka Bogdana, legendu naše ravnice i muzike. Iako se bavimo potpuno različitim žanrovima ove umetnosti, opušteno smo ćaskali o svemu, a ja volim da slušam starije i mudrije od sebe.
Čuveni izvođač starogradskih nota dao je i jedan interesantan recept panonskoj barbici , koja je nedavno prekinula burnu romansu sa manekenom Vladimirom Vuksanovićem. Kada su se kamere ugasile, uputio joj je savet za neposlušne muškarce, našalivši se da bi trebalo da ih menja sve dok ne naiđe na pravog.
- Njegov savet bio je veoma duhovit, pa je takav bio i moj odgovor jer sam rekla da sam na pravom putu - smeje se Nataša, koja je za jednu emisiju potvrdila da trenutno nema emotivnog partnera i da se svojih izbora nikada nije stidela. Tako je, umesto Dana zaljubljenih, slavila Dan Svetog Trifuna, zaštitnika vinara i svih koji uživaju u tom piću.
Otkako su ljudi otkrili ovaj čudesni eliksir koji se pravi od kvalitetnog grožđa, postoji izreka da je u vinu istina.
- Da, tako kažu. Za mene je jedna čaša dovoljna, to je moja mera posle koje bih možda i mogla da iugovorim istinu. Verujem da je vino najslađe kada se pije u dobrom društvu - otkriva pevačica koja je, kao prava Vojvođanka i dete ravnice, nedavno postala i vlasnica salaša.
- Napravila sam dobar balans između ubrzanog, za mene ponekad stresnog Beograda, i uvek mirnog i opuštajućeg Novog Sada, a pogotovo mog salaša. Tamo deca provode gotovo svaki vikend, to je savršeno mesto gde možemo porodično da se okupimo ne mareći za radoznale poglede, budući da su nam jedini susedi i posetioci fazani, zečevi i po koja srna.

Нема коментара:

Постави коментар