7. 6. 2014.

60 SEKUNDI SA NATAŠOM BEKVALAC

Koji je tvoj najveći porok?
- Definitivno su to cigarete. Iako je pre tri godine moj život bio nezamisliv sa njima, sad je nezamisliv bez njih. Uglavnom volim sve što mi šteti.
U kojim situacijama stavljaš sebi flaster na usta?
- Kako vreme prolazi, gotovo da flaster sa usta i ne skidam. Vreme me je naučilo da neke stvari ljudima treba prećutati, kažu da je ćutanje zakon.
Da je sutra smak sveta, šta bi danas radila?
- Ne pitaj! Evo, to je moj odgovor (smeh)
Da li znaš šta si bila u prošlom životu?
- Piškila sam stojeći, a to znači da sam bila muškarac. To je moja predpostavka i verujem da me osećaj ne vara.

Najveći strah?
- Iako često letim avionom, ne volim taj osećaj nelagodnosti koji osećam u vazduhu. Ne volim kada ne držim stvari u svojim rukama.
U čemu se osećaš najseksipilnije?
- To nije stvar garderobe koju nosiš već osećaja. Najseksipilnije se osećam kada se obučem u ljubav.
Kada si poslednji put pustila suzu?
- Spadam u red hipersenzitivnih osoba, tako da me je najlakše i nasmejati i rasplakati. Plačem poprilično često jer sam strašno osetljiva. Rastuže me razne stvari. Verovatno sam jedina osoba koja je plakala gledajući Zaleđeno kraljevstvo sa detetom.
Šta nikako ne voliš da radiš u kući?
- Nikada ne perem sudove, ne peglam i ne bacam smeće. Sve ostalo radim.
Bikini ili toples?
- Uvek glasam za bikini jer toples smatram nepotrebnim, degutantnim i vulgarnim. Volim da idem na Adu Bojanu, ali samo zato što mi smetaju one dve bele crte oko vrata, pa sam našla način kako i to da osunčam, a da ipak ne skinem kupaći.
Koji tip ljudi izbegavaš?
- Sve one koji mi energetski ne odgovaraju. To su osobe sa negativnom energijom, a njih ne želim pored sebe ni u jednom trenutku.
Kog poznatog glumca bi angažovala za spot?
- Godinama sam zaljubljena u Džoša Hartneta. Kada bih imala neki veliki budžet, njega bih obavezno angažovala. U stvari, dala bih mu ceo budžet. (smeh)
Destinacija iz snova?
- Indonežansko ostrvo Bali je uvek pravi izbor. Pogotovo kada ste u društvu osoba koje volite.
Koji je tvoj najveći blam?
- Moj najveći blam me uopšte ne asocira na sreću, ali me je zato naučio da to više nikada ne uradim. To je momenat kada sam shvatila da sam SMS poruku u kojoj ne pričam baš pohvalno o jednoj osobi, poslala baš njoj. To se svima često dešava, ali meni je tada bilo grozno.
Preko kojih muških laži nikada ne bih prešla?
- Kada sam sa osobom koju obožavam i kada me ta osoba laže, uglavnom pređem preko svega.
Brak - za ili protiv?
- Uvek glasam za ljubav, iako ta reč sama po sebi nema garancije, a onda ni sam brak nema preterano mnogo smisla za mene.
Za šta ti nije žao da daš mnogo para?
- Ne spadam u red većine žena koje pare troše na skupe torbe, cipele i te takozvane statusne simbole. Ne žalim da dam novac kada znam da ću usrećiti druge ljude. Volim da nekom priuštim nešto što znam da mu treba.
Gde izlaziš?
- Volim klub Kasina koji se nalazi u centru Beograda. Sviđa mi se kako je zamišljen, jer preko dana može da se popije kafa u lepoj bašti, a noću se isti prostor pretvara u klub. I ja sam tu nastupala nekoliko puta i super se provodila sa drugaricama. Zato se uvek vraćam na to mesto jer su ljudi prijatni i niko te ne gleda popreko, što je meni najbitnije.

Tekst: Jelena Antonijević

Нема коментара:

Постави коментар